Autoresponder Poczta Windows

Jeśli przez jakiś czas będziesz poza biurem, możesz skonfigurować Pocztę w systemie Windows 10 tak, aby automatycznie odpowiadała na wszystkie otrzymane wiadomości e-mail, informując innych, że nie będziesz czytać ani odpowiadać na wiadomości e-mail w tym czasie. Obecnie odpowiedzi automatyczne w aplikacji Poczta dla systemu Windows 10 i Windows 11 są obsługiwane tylko w przypadku kont Outlook.com, Live.com, Hotmail i Office 365.

Spis treści:

Autoresponder w Poczta Windows 11 #

  1. Uruchom program Poczta w systemie Windows 10/11
  2. Kliknij Koło zębate na dole ekranu (Ustawienia).
  3. Wybierz Odpowiedzi automatyczne.
  4. Z rozwijanej listy wybierz rodzaj konta, np. Outlook.
  5. Włącz automatyczne odpowiedzi.
  6. Uzupełnij treści odpowiedzi.
  7. Opcjonalne zaznacz opcję Wysyłaj wiadomości tylko do moich kontaktów.

Nadal będziesz otrzymywać wiadomości e-mail wysłane do Ciebie, gdy autoresponder jest aktywny. Na górze ekranu aplikacji Poczta wyświetlany jest baner informacyjny, gdy automatyczne odpowiedzi są włączone dla aktualnie wybranego konta e-mail. Aby wyłączyć automatyczne odpowiedzi dla bieżącego konta, kliknij przycisk „Wyłącz” lub przejdź do ustawień programu.

Poczta IQhost bez reklam i spamu #

Szukasz poczty bez reklam i spamu? Zapoznaj się z ofertą usług hostingowych IQhost. Posiadamy w ofercie różnego rodzaju usługi, np. hosting współdzielony dla stron internetowych i poczty e-mail, dedykowany hosting ecommerce, hosting reseller czy rozwiązania dedykowane, np. Serwery Cloud i Serwery Managed VPS. Skorzystaj z naszej instrukcji, aby utworzyć konto e-mail we własnej domenie.

Dodatkowe informacje #

Szukasz ustawień autorespondera w poczcie IQhost? Sprawdź dedykowane instrukcje:

  • Autoresponder w DirectAdmin
  • Wiadomość urlopowa w DirectAdmin
  • Automatyczna odpowiedź w poczcie IQhost

Powered by BetterDocs