Jeśli przez jakiś czas będziesz poza biurem, możesz skonfigurować Pocztę w systemie Windows 10 tak, aby automatycznie odpowiadała na wszystkie otrzymane wiadomości e-mail, informując innych, że nie będziesz czytać ani odpowiadać na wiadomości e-mail w tym czasie. Obecnie odpowiedzi automatyczne w aplikacji Poczta dla systemu Windows 10 i Windows 11 są obsługiwane tylko w przypadku kont Outlook.com, Live.com, Hotmail i Office 365.
Spis treści:
Autoresponder w Poczta Windows 11 #
- Uruchom program Poczta w systemie Windows 10/11
- Kliknij Koło zębate na dole ekranu (Ustawienia).
- Wybierz Odpowiedzi automatyczne.
- Z rozwijanej listy wybierz rodzaj konta, np. Outlook.
- Włącz automatyczne odpowiedzi.
- Uzupełnij treści odpowiedzi.
- Opcjonalne zaznacz opcję Wysyłaj wiadomości tylko do moich kontaktów.
Nadal będziesz otrzymywać wiadomości e-mail wysłane do Ciebie, gdy autoresponder jest aktywny. Na górze ekranu aplikacji Poczta wyświetlany jest baner informacyjny, gdy automatyczne odpowiedzi są włączone dla aktualnie wybranego konta e-mail. Aby wyłączyć automatyczne odpowiedzi dla bieżącego konta, kliknij przycisk „Wyłącz” lub przejdź do ustawień programu.
Poczta IQhost bez reklam i spamu #
Szukasz poczty bez reklam i spamu? Zapoznaj się z ofertą usług hostingowych IQhost. Posiadamy w ofercie różnego rodzaju usługi, np. hosting współdzielony dla stron internetowych i poczty e-mail, dedykowany hosting ecommerce, hosting reseller czy rozwiązania dedykowane, np. Serwery Cloud i Serwery Managed VPS. Skorzystaj z naszej instrukcji, aby utworzyć konto e-mail we własnej domenie.
Dodatkowe informacje #
Szukasz ustawień autorespondera w poczcie IQhost? Sprawdź dedykowane instrukcje:
- Autoresponder w DirectAdmin
- Wiadomość urlopowa w DirectAdmin
- Automatyczna odpowiedź w poczcie IQhost