Porównanie planów Hosting E-commerce
Hosting o zwiększonej szybkości działania. Posiada zwiększone limity pamięci oraz CPU niezbędne do poprawnej obsługi sklepów takich jak PrestaShop
Co wyróżnia nasz hosting
Jeśli chcesz wznieść się na wyższy poziom działalności hostingowej, to dobrze trafiłeś! Z nami jesteś w stanie prowadzić nie tylko hosting dla sklepów internetowych czy różnego rodzaju stron www, lecz również hostować pod aplikacje biznesowe online. Korzystanie z naszych niezawodnych zasobów serwerowych w wybranych przez Ciebie dogodnych konfiguracjach pozwala na niezakłócony hosting wszelkiego typu domen. A co z serwerami? Przekonaj się, że stawiamy na najwyższą jakość usług i precyzyjne dopasowanie ich do Twoich potrzeb!

Codzienny backup
Codziennie wykonujemy backup danych naszych serwerów modelu 3-2-1. Oznacza, że przechowujemy co najmniej trzy kopie zapasowe danych. Pierwszą z nich jest backup w formie kopii baz danych oraz plików. Drugi to kopia zapasowa całej maszyny wirtualnej. Trzecia kopia jest tak zwaną kopią offsite , czyli kopią typu disaster recovery przechowywaną w innej lokalizacji fizycznej.

Bezpieczeństwo zasobów
Nasze serwery hostingowe sa obsługiwane przez system CloudLinux. Lidera w branży hostingowej, który specjalizuje się w dostarczaniu rozwiązań dedykowanych dla hostingi. Dzięki temu rozwiązaniu jesteśmy w stanie całkowicie separować dane użytkowników (odpowiada za to narzędzie cageFS), oraz stale monitorować zużycie zasobów każde z kont.

Gwarancja zwrotu pieniędzy
Gwarantujemy zwrot pieniędzy w przypadku niespełnienia oczekiwań klienta. W ciągu pierwszych 14 dni od zakupu możesz zrezygnować i otrzymać zwrot wydanych pieniędzy. W przypadku rezygnacji po 14 dniach zwrócimy ci koszty proporcjonalnie do czasu jaki u nas spędziłeś.*
* Dotyczy tylko usług w abonamencie rocznym.

Wsparcie techniczne
Jeśli napotkasz na problemy z obsługą hostingu, lub działaniem Twojej aplikacji postaramy się rozwiązać problem lub przynajmniej nakierować na rozwiązanie problemu jeśli jego natura wynika z działania aplikacji co leży poza zakresem świadczonej przez nas usługi hostingowej.
Jeśli masz dodatkowe pytanie nie wahaj się go zadać!
Jesteśmy do Twojej dyspozycji.
Szukasz innego hostingu?
Sprawdź nasze pozostałe oferty
Często zadawane pytania
Poniżej przedstawiamy najczęściej pojawiające się pytania


Przy zakupie lub bezpośrednio po nim możesz zgłosić chęć przeniesienia bezpłatnie jednej strony wraz z mailami od innego dostawcy hostingu. Możesz również skorzystać z dodatkowej, dostępnej w panelu klienta usługi, jeśli chciałbyś przenieść większą liczbę stron i kont pocztowych.
W przypadku, gdy dostępne usługi są niewystarczające dla Twoich potrzeb, prosimy o przesłanie zapytania na adres bok@iqhost.pl. Postaramy się zaproponować optymalne rozwiązanie
Prawdopodobnie Twój adres został zablokowany przez nasz system. Sprawdź komunikaty na naszej stronie oraz statusy serwerów. Jeśli nie wystąpiła awaria, lub nie są wykonywane żadne prace administracyjne, utwórz nowe zgłoszenie, zawierając w nim informacje o Twoim adresie IP korzystając np ze strony https://www.moje-ip.eu/
Adres serwera powinien być Twoją domeną poprzedzoną słowem mail (np. mail.iqhost.eu). Adresy portów to 465 dla SMTP, 993 dla IMAP, 995 dla POP3. Wszędzie zaznaczamy opcję SSL.
Domeny należy delegować na adresy serwerów DNS: ns1.iqhs.eu oraz ns2.iqhs.eu, niezależnie od lokalizacji, w której znajduje się Twój hosting.
Każde konto ma ustawiony domyślny limit na 200 maili dziennie per konto oraz 50 maili na skrzynkę pocztową, który w razie potrzeby można zwiększyć do 200 w panelu DirectAdmin.