Autoresponder to system automatycznej odpowiedzi na przychodzącą korespondencję e-mail. Może być używany w procesie komunikacji e-mail, a także jako klasyczny mechanizm informowania o nieobecności. W większości programów pocztowych używany jest jako wiadomość urlopowa. Poniżej znajdziesz informacje, jak włączyć autoresponder w poczta Gmail (przeglądarka internetowa).
Spis treści:
Jak włączyć autoresponder w Gmail? #
- Logowanie do poczty Gmail.
- Kliknij koło zębate / Ustawienia.
- Kliknij Zobacz wszystkie ustawienia.
- W zakładce Ogólne znajdź Wiadomość o nieobecności.
- Zaznacz Wiadomość o nieobecności włączona.
- Ustaw datę rozpoczęcia i zakończenia działania autorespondera.
- Podaj Temat i treść.
- Opcjonalnie zaznacz Wyślij odpowiedź tylko do osób z mojej listy kontaktów, aby ograniczyć wysyłkę wiadomości zwrotnej, np. nie musisz informować wszystkich o urlopie.
- Zapisz zmiany.
Autoresponder wysyłany jest nie częściej niż raz na 4 dni. Oznacza to, że jeśli wybrany nadawca wysyła wiadomości częściej niż co 4 dni, np. kilka wiadomości dziennie, otrzyma powiadomienie z autorespondera (automatyczna odpowiedź) nie częściej niż raz na 4 dni.
Poczta IQhost bez reklam i spamu #
Szukasz sprawdzonych rozwiązań do obsługi poczty e-mail oraz witryny internetowej? Potrzebujesz szybki i wydajny hosting poczty e-mail i witryn internetowych? Sprawdź ofertę IQhost.pl. Zaufało nam kilka tysięcy klientów, działamy na rynku usług hostingowych od 2012 roku. Posiadamy własne serwery zlokalizowane w Polsce. Odkryj naszą pocztę e-mail we własnej domenie, pocztę bez reklam i spamu. Znajdź najlepszą usługę hostingową, dopasowaną do Twoich potrzeb. Przetestuj konto resellera lub zamów rozwiązania dedykowane.
Dodatkowe informacje #
Szukasz ustawień autorespondera w poczcie IQhost? Sprawdź dedykowane instrukcje:
- Autoresponder w DirectAdmin
- Wiadomość urlopowa w DirectAdmin
- Automatyczna odpowiedź w poczcie IQhost