Autoresponder poczta Gmail

Autoresponder to system automatycznej odpowiedzi na przychodzącą korespondencję e-mail. Może być używany w procesie komunikacji e-mail, a także jako klasyczny mechanizm informowania o nieobecności. W większości programów pocztowych używany jest jako wiadomość urlopowa. Poniżej znajdziesz informacje, jak włączyć autoresponder w poczta Gmail (przeglądarka internetowa).

Spis treści:

Jak włączyć autoresponder w Gmail? #

  1. Logowanie do poczty Gmail.
  2. Kliknij koło zębate / Ustawienia.
  3. Kliknij Zobacz wszystkie ustawienia.
  4. W zakładce Ogólne znajdź Wiadomość o nieobecności.
  5. Zaznacz Wiadomość o nieobecności włączona.
  6. Ustaw datę rozpoczęcia i zakończenia działania autorespondera.
  7. Podaj Temat i treść.
  8. Opcjonalnie zaznacz Wyślij odpowiedź tylko do osób z mojej listy kontaktów, aby ograniczyć wysyłkę wiadomości zwrotnej, np. nie musisz informować wszystkich o urlopie.
  9. Zapisz zmiany.

Autoresponder wysyłany jest nie częściej niż raz na 4 dni. Oznacza to, że jeśli wybrany nadawca wysyła wiadomości częściej niż co 4 dni, np. kilka wiadomości dziennie, otrzyma powiadomienie z autorespondera (automatyczna odpowiedź) nie częściej niż raz na 4 dni.

Poczta IQhost bez reklam i spamu #

Szukasz sprawdzonych rozwiązań do obsługi poczty e-mail oraz witryny internetowej? Potrzebujesz szybki i wydajny hosting poczty e-mail i witryn internetowych? Sprawdź ofertę IQhost.pl. Zaufało nam kilka tysięcy klientów, działamy na rynku usług hostingowych od 2012 roku. Posiadamy własne serwery zlokalizowane w Polsce. Odkryj naszą pocztę e-mail we własnej domenie, pocztę bez reklam i spamu. Znajdź najlepszą usługę hostingową, dopasowaną do Twoich potrzeb. Przetestuj konto resellera lub zamów rozwiązania dedykowane.

Dodatkowe informacje #

Szukasz ustawień autorespondera w poczcie IQhost? Sprawdź dedykowane instrukcje:

  • Autoresponder w DirectAdmin
  • Wiadomość urlopowa w DirectAdmin
  • Automatyczna odpowiedź w poczcie IQhost

Powered by BetterDocs