Czego chciałbyś się dowiedzie?
Kategorie
Table of Contents
< All Topics

Jak korzystać z webmaila w DirectAdmin?

Krok 1: Zaloguj się do DirectAdmin

  1. Otwórz przeglądarkę i przejdź na stronę logowania DirectAdmin, zwykle dostępną poprzez adres Twojego serwera, np. https://twojadomena.com:2222.
  2. Wprowadź swoją nazwę użytkownika i hasło, a następnie kliknij przycisk “Zaloguj się”.

Krok 2: Wybierz opcję Webmail

  1. W głównym panelu DirectAdmin znajdź sekcję “E-mail Management” lub “Zarządzanie e-mailem”.
  2. Kliknij na opcję “Webmail”.

Krok 3: Wybierz klienta pocztowego

DirectAdmin może oferować różne klienty pocztowe, takie jak RoundCube, SquirrelMail czy inne. Wybierz ten, który preferujesz.

  1. Kliknij na ikonę wybranego klienta pocztowego.
  2. Zaloguj się przy użyciu pełnego adresu e-mail i hasła do skrzynki pocztowej.

Alternatywne metody dostępu do webmaila:

  1. Możesz również uzyskać dostęp do webmaila, wpisując w przeglądarce adres poczta.iqhost.pl.
  2. Jeśli korzystasz z RoundCube, możesz wejść bezpośrednio poprzez mojadomena.pl/roundcube.

Krok 4: Zarządzaj swoją pocztą

Po zalogowaniu się do wybranego klienta pocztowego możesz przeglądać swoje wiadomości, wysyłać nowe e-maile, zarządzać folderami i korzystać z innych funkcji oferowanych przez klienta pocztowego.

Ważne uwagi

  • Upewnij się, że używasz bezpiecznego połączenia (HTTPS) podczas logowania się i korzystania z webmaila.
  • Regularnie zmieniaj hasło do swojej skrzynki pocztowej, aby zapewnić jej bezpieczeństwo.
  • Unikaj logowania się do webmaila z publicznych komputerów lub niezaufanych sieci.