Rozmiar obrazu w mediach społecznościowych

Rozmiar obrazu w mediach społecznościowych

Kto nigdy nie szukał w Google wymiarów zdjęcia na Facebooku, Twitterze czy LinkedInie? Dzięki temu artykułowi będziesz mieć pod ręką wszystkie rozmiary obrazów w sieciach społecznościowych w 2022 roku! Ten artykuł jest aktualizowany co tydzień, aby pomóc Ci nadążyć za wieloma zmianami.

Jakość Twoich zdjęć w sieciach społecznościowych bezpośrednio decyduje o sukcesie Twoich publikacji i strategii marketingu przychodzącego.

Piękny, źle przycięty obraz może sprawić, że Twój post okaże się totalną klapą w mediach społecznościowych.Wymiary obrazów różnią się w zależności od sieci społecznościowej.

Obraz, który wyświetla się idealnie na Facebooku, nie będzie wyświetlał się poprawnie na LinkedIn czy Twitterze.

Udostępnianie tego samego obrazu we wszystkich sieciach społecznościowych bez dbania o dostosowanie wymiarów nie jest opłacalną opcją.

Aby pomóc Ci opublikować idealny obraz w mediach społecznościowych, zebraliśmy tutaj wszystkie wymiary zdjęć profilowych, zdjęć na okładkę i postów w mediach społecznościowych w 2022 roku.

W tym artykule znajdziesz:

Wymiary obrazków na Facebooku w 2022 roku

Aby zoptymalizować swoje konto na Facebooku lub stronę na Facebooku, zdecydowanie zalecamy przesłanie zdjęcia profilowego i zdjęcia w tle w formacie JPEG.

Jeśli Twoje zdjęcie profilowe na Facebooku lub zdjęcie w tle zawiera tekst, możesz użyć formatu PNG.

W 2022 roku Twoje zdjęcie profilowe na Facebooku jest wyświetlane w zaokrąglonym formacie.

  • Wymiary zdjęcia profilowego na Facebooku: 180 x 180 pikseli
  • Wymiary zdjęcia w tle na Facebooku: 851 x 310 pikseli
  • Wymiary zdjęcia w tle grupy na Facebooku: 820 x 428 pikseli
  • Wymiary zdjęcia profilowego strony na Facebooku: 180 x 180 pikseli
  • Wymiary zdjęcia w tle strony na Facebooku: 820 x 312 pikseli
  • Wymiary zdjęcia w tle wydarzenia na Facebooku: 500 x 262 piksele

Ważne jest, aby używać zoptymalizowanego zdjęcia profilowego i zdjęcia w tle na Facebooku.

Istotne jest również przestrzeganie odpowiednich wymiarów w publikacjach na Facebooku:

  • Wymiary zdjęcia udostępnionego na Facebooku: 1200 x 630 pikseli (na osi czasu: 487 x 255 pikseli)
  • Wymiary obrazka ilustracyjnego linku udostępnionego na Facebooku: 1200 x 630 pikseli

Wymiary obrazu na Instagramie w 2022 roku

Poszanowanie rozmiaru zdjęcia na Instagramie jest niezbędne. Oto wymiary zdjęcia profilowego, kwadratowego, portretowego i poziomego:

  • Wymiary zdjęcia profilowego na Instagramie: minimum 150 x 150 pikseli – zalecane 320 x 320
  • Wymiary kwadratowego zdjęcia na Instagramie: 1080 x 1080 pikseli
  • Wymiary zdjęcia portretowego na Instagramie: 1080 x 1350 pikseli
  • Wymiary zdjęcia poziomego na Instagramie: 1080 x 566 pikseli
  • Historie: 750 x 1334
  • Rzeczywista: 1080 x 1920 pikseli

Wymiary obrazków na Twitterze w 2022 roku

Sukces Twojej komunikacji na Twitterze zależy bezpośrednio od jakości Twoich zdjęć. Użycie odpowiedniego rozmiaru zdjęcia profilowego lub zdjęcia na okładkę pomoże Ci zoptymalizować swoje konto na Twitterze:

  • Wymiary zdjęcia profilowego na Twitterze: minimum 200 x 200 pikseli – zalecane 400 x 400 pikseli
  • Wymiary zdjęcia w tle na Twitterze: 1500 x 500 pikseli
  • Wymiary zdjęcia udostępnionego na Twitterze: minimum 1024 x 512 pikseli – zalecane 1600 x 900
  • Wymiary obrazu ilustracyjnego linku udostępnionego na Twitterze: minimum 520 x 254 piksele – zalecane 800 x 800

Wymiary obrazków na LinkedIn w 2022 roku

LinkedIn to Twoja profesjonalna wizytówka. Jakość zdjęć na LinkedIn jest centralnym elementem. Pamiętaj, że w tej sieci społecznościowej rozmiar obrazów różni się w zależności od konta i strony firmowej.

Wymiary obrazków dla konta LinkedIn

Oto wymiary zdjęcia profilowego, zdjęcia w tle oraz rozmiar zdjęć publikacji dla konta osoby na LinkedIn:

  • Wymiary zdjęcia profilowego LinkedIn: 400 x 400 pikseli
  • Wymiary zdjęcia w tle LinkedIn: 1584 x 396 pikseli

Wymiary obrazu dla strony firmowej LinkedIn

  • Wymiary zdjęcia profilowego strony LinkedIn: 268 x 268 pikseli
  • Wymiary zdjęcia w tle strony LinkedIn: 1128 x 191 pikseli

Wymiary obrazów w poście na LinkedIn

  • Wymiary zdjęcia udostępnionego na LinkedIn (zalecane): 1200 x 1200 pikseli
  • Wymiary obrazu ilustracyjnego linku udostępnionego na LinkedIn: 1200 x 627 pikseli
  • Wymiary filmów udostępnianych na LinkedIn: od 256 x 144 pikseli do 4096 x 2304 pikseli

Wymiary obrazu na YouTube w 2022 roku

  • Wymiary zdjęcia profilowego YouTube: 800 x 800 pikseli
  • Wymiary zdjęcia w tle YouTube: 2048 x 1152 piksele
  • Wymiary filmu na YouTube: 1280 x 720 pikseli

Jeśli chodzi o wymiary zdjęcia w tle YouTube, należy wziąć pod uwagę, że obszar 1546 x 423 pikseli na środku obrazu nie zostanie przycięty.

Wymiary obrazków na TikToku w 2022 roku

  • Wymiary zdjęcia profilowego TikTok: 100 x 100 pikseli
  • Wymiary zdjęcia w tle TikToka: 900 x 300 pikseli
  • Wymiary filmu TikTok: 1080 x 1920 pikseli

Wymiary obrazu na Snapchacie w 2022 roku

  • Wymiary obrazu reklam Snapchata: 1080 x 1920 pikseli
  • Wymiary obrazu geofiltra Snapchata: 120 x 120 pikseli

Wymiary obrazu na Pintereście w 2022 r

  • Wymiary zdjęcia profilowego na Pintereście: 165 x 165 pikseli
  • Wymiary zdjęcia w tle na Pinterest: 800 x 450 pikseli
  • Wymiary obrazu udostępnionego na Pintereście: szerokość 236 pikseli
  • Standardowy rozmiar pinów Pinteresta: Obrazy pionowe 1000 x 1500 pikseli
  • Specyfikacje wideo na Pintereście: Kwadrat (1:1) lub Pionowo (2:3, 9:16) Długość: Maksymalnie 30 minut
  • Film promocyjny Pinteresta: kwadratowy (1:1) lub panoramiczny (16:9) Czas trwania: maksymalnie 30 minut
  • Karuzele promowane przez Pinterest: 2-5 obrazów na karuzelę, proporcje: 1:1 lub 2:3, 1000×1000 pikseli lub 1000×1500 pikseli
  • Rozmiar obrazu pinezki na Pintereście: 1080 x 1920 pikseli
  • Długość wideo Pin na Pintereście: 1-60 sekund

Dlaczego ważne jest, aby używać odpowiednich rozmiarów obrazów w sieciach społecznościowych?

Tworząc treści w mediach społecznościowych, należy pamiętać o wielu szczegółach, aby uzyskać wyniki.

Już teraz musisz upewnić się, że szanujesz prawa autorskie, prawa do wizerunku, a nawet prawa do cytowania.

Najlepiej skorzystać z bezpłatnych banków zdjęć, takich jak pexels .

Innym ważnym punktem jest użycie odpowiednich narzędzi do optymalizacji efektów wizualnych. Tutaj polecam korzystanie z Canvy .

Wreszcie ostatnim – ale nie najmniej ważnym – szczegółem, który ma znaczenie w sieciach społecznościowych, jest rozmiar obrazów.

Z 5 głównych powodów:

  • Unikniesz pikselizacji swoich zdjęć, dzięki czemu utrzymają one profesjonalny poziom jakości.
  • Zoptymalizujesz zaangażowanie swoich publikacji dzięki doskonałemu plakatowi na wszystkich ekranach.
  • Zapobiegniesz przycinaniu zdjęć na wyświetlaczu, a Twoi odbiorcy zobaczą je w całości.
  • Oszczędzisz czas, korzystając z szablonów wielokrotnego użytku, które zawierają już odpowiednie wymiary.
  • Dzięki temu Twoje treści będą przyszłościowe. Wiedza o tym, jak pracować z rozmiarami obrazów w mediach społecznościowych, może zaoszczędzić czas i problemy z publikowaniem w przyszłości.

Powiązane Wpisy