Podpis do wiadomości e-mail w poczcie Thunderbird

Jeśli wysyłasz i odbierasz wiadomości e-mail za pomocą poczty Thunderbird, konfiguracja automatycznego podpisu, stopki, do wiadomości e-mail, może być dużym uproszczeniem w obsłudze korespondencji. Skonfiguruj automatyczny podpis dodawany do każdej wiadomości e-mail.

Spis treści:

Dlaczego podpis e-mail jest ważny? #

Podpis do wiadomości e-mail w poczcie Thunderbird może stanowić nieodłączny element każdej korespondencji. Powinien zawierać informacje o nadawcy wiadomości e-mail, a także firmie, którą reprezentuje.

Podpis do wiadomości e-mail w poczcie Thunderbird #

  1. Uruchom program Thunderbird, aby utworzyć podpis.
  2. Kliknij prawym przyciskiem myszki w nazwę konta na liście > Ustawienia.
  3. Odszukaj pole nazwane Sygnatura. Skorzystaj z opcji Używaj HTML, jeśli chcesz dodać styl tekstu, umieścić tabelę, itp.
  4. Ustawienia zostaną zapisane automatycznie.

Jeśli potrzebujesz skonfigurować wiele podpisów, możesz użyć opcji Zarządzaj tożsamościami na dole ekranu Ustawień. Przeniesie Cię ona do okna konfiguracji profili konta, gdzie możesz utworzyć wiele profili/tożsamości, o różnych nazwach wyświetlanych (adresatowi) oraz z przypisanymi podpisami.

Powered by BetterDocs