Czego chciałbyś się dowiedzie?
Kategorie
Table of Contents
< All Topics

Jak zmienić hasło do DirectAdmin?

Jeśli korzystasz z usług IQHost, masz możliwość zmiany hasła do DirectAdmin bezpośrednio przez panel klienta WHMCS. Poniżej przedstawiamy krok po kroku, jak to zrobić.

Krok 1: Zaloguj się do panelu WHMCS

  1. Otwórz przeglądarkę internetową i przejdź do panelu klienta IQHost pod adresem https://panel.iqgroup.pl.
  2. Wprowadź swoją nazwę użytkownika (lub adres e-mail) i hasło, a następnie kliknij przycisk “Zaloguj się”.

Krok 2: Wybierz swoją usługę hostingową

  1. Po zalogowaniu się do panelu WHMCS, w górnym menu wybierz zakładkę “Usługi”.
  2. Kliknij na nazwę usługi hostingowej, dla której chcesz zmienić hasło do DirectAdmin.

Krok 3: Zmiana hasła

  1. W sekcji “Akcje” znajdź i kliknij przycisk “Zmień hasło”.
  2. Wprowadź nowe hasło, na które chcesz je zmienić. Upewnij się, że jest ono silne i składa się z kombinacji liter, cyfr i znaków specjalnych.
  3. W polu “Potwierdź nowe hasło” wprowadź nowe hasło ponownie, aby się upewnić, że zostało poprawnie wpisane.
  4. Kliknij przycisk “Zapisz zmiany”.

Krok 4: Potwierdzenie zmiany

Po pomyślnym wprowadzeniu nowego hasła, WHMCS wyświetli komunikat potwierdzający zmianę hasła. Od tego momentu będziesz musiał używać nowego hasła podczas logowania do DirectAdmin.

Ważne uwagi

  • Regularna zmiana hasła jest jednym ze sposobów na zwiększenie bezpieczeństwa Twojego konta.
  • Zawsze używaj silnych haseł i unikaj używania tych samych haseł w różnych miejscach.
  • Jeśli podejrzewasz, że ktoś mógł uzyskać dostęp do Twojego konta, natychmiast zmień hasło.

Potrzebujesz więcej pomocy?

Jeśli napotkasz trudności podczas zmiany hasła lub masz inne pytania dotyczące DirectAdmin, skontaktuj się z nami w IQHost. Nasz zespół wsparcia jest zawsze gotowy pomóc!