Jak ustawić Catch All E-mail w DirectAdmin?
Funkcja “Catch All E-mail” w DirectAdmin pozwala na przechwytywanie wszystkich wiadomości e-mail wysyłanych do nieistniejących adresów w Twojej domenie. Dzięki temu, nawet jeśli ktoś popełni błąd w adresie e-mail podczas wysyłania wiadomości do Ciebie, nadal ją otrzymasz. Poniżej znajdziesz instrukcję, jak skonfigurować tę funkcję w DirectAdmin.
Krok 1: Zaloguj się do DirectAdmin
- Otwórz przeglądarkę i przejdź do strony logowania DirectAdmin poprzez adres Twojego serwera lub domeny.
- Wprowadź swoją nazwę użytkownika i hasło, a następnie kliknij przycisk “Zaloguj się”. Jeśli nie pamiętasz, jak to zrobić, zapoznaj się z naszym artykułem Jak zalogować się do DirectAdmin?.
Krok 2: Przejdź do sekcji “E-mail Management”
- Po zalogowaniu się do panelu DirectAdmin, w głównym menu znajdź i kliknij na opcję “E-mail Management” (Zarządzanie e-mailem).
Krok 3: Wybierz opcję “Catch All E-mail”
- W sekcji “E-mail Management” znajdziesz opcję “Catch All E-mail”. Kliknij w nią.
- Teraz zobaczysz pole, w którym możesz wprowadzić adres e-mail, na który mają być przekierowywane wszystkie wiadomości wysyłane do nieistniejących adresów w Twojej domenie.
- Wprowadź żądany adres e-mail i kliknij przycisk “Zapisz” lub “Ustaw”.
Krok 4: Potwierdzenie
Po zakończeniu konfiguracji powinieneś otrzymać potwierdzenie, że funkcja “Catch All E-mail” została pomyślnie skonfigurowana.
DirectAdmin w IQHost
W IQHost oferujemy hosting z panelem DirectAdmin. Nasze serwery są zoptymalizowane pod kątem DirectAdmin, co zapewnia szybkość, stabilność i bezpieczeństwo. Jeśli masz jakiekolwiek pytania lub potrzebujesz pomocy w konfiguracji, skontaktuj się z nami. Nasz zespół wsparcia jest zawsze gotowy pomóc!